Glad påsk på er!

Åh, det var bra längesedan jag fick tummarna ur och skriva ett inlägg, men nu blev det äntligen av 🙂

Måste bara skryta om min man, fick en romantisk weekend som påskpresent! Något vi verkligen behöver. Tror alla som är småbarnsföräldrar har samma problem – det är så otroligt svårt att hitta kvalitetstid ensam med sin partner. Känns som att i samma sekund som barnen föddes så fick jag ett hormon som ger min konstant dåligt samvete. Jag vet att vi mår bra av att vara själva, men det betyder också att vi måste lämna iväg barnen lite, vilket så klart leder till dåligt samvete.

Sedan så har jag ju självklart dåligt samvete för att jag INTE lämnar iväg barnen ibland eftersom jag tror att barnen mår bättre om föräldrarna har en bra relation. Samt att de inte på något sätt när vi lämnar dem till mor- eller farföräldrar.

Så ha en underbar påsk på er så ska jag hitta ett datum för vår weekend 🙂

 

Kommentera

